2012. augusztus 17., péntek

3.díj :D


 Újabb díjat kapott a blog amiért nagyon hálás vagyok. ketten is megajándékoztam ezzel a díjjal, úgyhogy úgy döntöttem egy postban összevonom(remélem nem haragudnak meg érte), A kérdésekre természetesen duplán válaszolok. Akiktől kaptam :-  Petra1DLiamPayne és  Edcsinaa
Nagyon köszönöm nekik.


1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)


1,
1, Imádom a twittert
2, Sportmániás vagyok.
3, Megfogadtam, hogy befejezem ezt a történet, úgyhogy örülhettek.
4, Pesszimista vagyok
5, Imádok énekelni, de nincs jó hangom.
6, Utálok táncolni
7, A szobám falán lóg egy óriási brit zászló ( Union Jack)
8, Szeretnék majd egy kutyát.
9. Londonban a St Paul's Cathedral-ban szeretném tartani az esküvőmet egy angol férjjel.
10, Fülhallgató gyilkos vagyok.
11, A kedvenc számom a 11 :D

2, Petra1DLiamPayne♥ kérdései:

1. Melyik a könyvet olvasnád szívesen az alábbiak közül?---> L. J. Smith - Vámpírnaplók összes kötete, Stieg Larsson - A tetovált lány, Leiner Laura - Szent Johanna Gimi összes kötete, Stephenie Meyer - Twilight összes kötete.
A twilight könyveket olvastam, a vámpírnaplókat is, tehát a válaszom a Leiner Laura- Szent Johanna Gimi.
2. Kit tartasz példaképednek?
Senkit, de ha muszáj valakit választanom, akkor Eleanor Calder és Sarah Barrow
3. Ha lehetne szuper erőd akkor mit választanál?

Gondolatolvasást.
4. Szoktál írás közben zenét hallgatni? Ha igen, mit?

Szoktam, de mindig mást.
5. A sorozatos könyveket szereted, vagy csak azokat amiknek nincsen folytatása?

Mindent szeretek
6. Mit olvastál utoljára?

Fejős Éva- Karibi nyár
7. Milyen fajta könyveket szeretsz általában olvasni?

Mindent félét olvasok.
8. Ha egyik nap egy híres ember bőrébe bújhatnál, ki lenne az, és miért?

Sarah Barrow, mert mindig ki szerettem volna próbálni a műugrást.
9. Mi a legnagyobb álmod?

Londonban élni.
10. Mi az ami a legjobban tetszik az írásban, és miért?

Egyszerűen csak imádok írni, mert kiszabadít a való életből.
11. Ha bárhol élhetnél a világon, akkor melyik országot/várost/államot választanád?

Londont választanám, mert IMÁDOM! :D

Edcsinaa - kérdései


1., Anyukádék kijelentik hogy elmentek nyaralni Londonba.(Az 1D is ott tartózkodik) Te erre hogyan reagálnál?
Sikítoznék, ugrálnák, és köszönhetném nekik egész nap.
2. Ki a kedvenced az 1D-ből?
Louis :D
3.Mit csináltál amikor megtudtad hogy díjjat kaptál?
Örültem és mosolyogtam.
4.Mi a kedvenc könyved? 
Talán a Harry Potter(megunhatatlan) és a Neveletlen hercegnő naplója.
5. Kik a kedvenc énekesed?
One Direction, Paramore, Muse és 30 seconds to mars.
6. Szeretsz úszni?
Igen
7. Hogyan jött az ötlet hogy blogot írsz a One Direction-ről?
Nem tudom, csak bevillant egy ihlet és jött az egész.
8. A barátaid közül ír valaki blogot?
Igen, egypáran írnak.
9. Hány éves vagy?
14 :D
10. Ha lesz One Direction koncert Magyarországon, elmész?
Persze, ki nem hagynám.
11. Hogyan ismerted meg a One Direction-t?o
A barátnőm mutatta meg a zenéjüket.

3, A kérdéseim:

1,Hány éves vagy?
2, Honnan ismerted meg a One Directiont?
3, Sportolsz?
4, Mi a kedvenc könyved?
5, Mit olvastál utoljára?
6, Szereted a Formula-1-et?
7, Van háziállatod?
8, Sok barátod van?
9, Mit szeretsz az írásban?
10, Mik a kedvenc zenéid?
11,Mi a kedvenc számod?

4, Akiknek küldeném:

1, Naomi Stanley
2, Alexa L. Wozde
3, Ylivia
4  Bettina
5, AnDika

Bocsánat, de nem nagyon tudok többet összeszedni, és így is sokat késtem vele. Még ma kapjátok az új részt! Puszii: Norah

4 megjegyzés:

  1. Cya am Edcsinaa vagyok!Nagyon szivesen adtam a díjjat mert nagyon jó a blogod!!Gratula hozzá!!!!Imádom *_* :D <3

    VálaszTörlés