2012. június 7., csütörtök

1 Fejezet- a kezdetek


Fejezet 1- a kezdetek
A nevem Norah Emma Payne és Liam Paynek vagyok az unokatestvére(félig angol, félig magyar, szőke hajú és kék szemű, átlag magas és nem sokára húsz éves),nagyon szerencsésnek mondhatom magamat ezért, na meg azért is mert Liam meghívott magukhoz a barátnőmmel,mert már régen nem találkoztunk. A többiek, mármint Harry Styles, Louis Tomlinson, Niall Horan és Zayn Malik is nagyon várnak,mármint ha Liamnek hinni lehet...Az a furcsa,hogy bár nem kéne annak lennem, mégis egy nagy 1D fan vagyok,és a drága uncsitesóm is tudjam csak nem akarja figyelembe venni, az a egyetlen egy szerencsém, hogy a fanok nem tudják, hogy egyszer a névnapomon még koncertet is adtak nekem, mert akkor tuti, hogy kinyírnának. Mindegy térjünk vissza a jelenbe. Éppen a holnapi utazásunkat beszéltem meg Liammel.
- Szóval, akkor holnap a reptéren fogtok várni? - kérdeztem reménykedve, hogy a fiúk is jönnek
- Igen mindannyian várni fogunk titeket, bár gondolom neked csak Louis fog számítani. - válaszolt.
Hát igen még jó, hogy csak telefonon beszéltünk, mert különben láthatta volna, hogy, hogy elpirultam, mert elevenembe talált azzal,hogy szóvá tette Lou-t. Három éve, ugyanis amikor utoljára találkoztunk, akkor nagyon sokat beszélgettünk, és nagyon sokat tudunk egymásról, szerintem Louis többet tud rólam, mit a saját unokatesóm.
- Honnan tudsz te mindig mindent?? - kérdeztem vöröslő fejjel
- Tudod, én vagyok Daddy Direction! - büszkélkedett
- Tudom,tudom, mindig elmondod... akkor holnap 11-re ér a reptérre a gépünk, legyetek ott, most megyek pakolni, Szia!!!
- Szia No, holnap találkozunk! - búcsúzott, majd letette a telefont
Annyira várom, már hogy ott legyünk, és végre láthassam őket. Az a 2 hónap szerintem vészesen hamar el fog menni
***
Másnap teljesen bezsongva keltem fel hajnali fél 3-kor, gyorsan bekaptam valami kaját, vártam fél órát a barátnőmre, Zoe Sand-re, miután megjött elbúcsúztunk mindenkitől, illedelmesen megígértük, hogy majd hozunk ajándékot ( ne várják, úgyis elfelejtjük) és elindultunk. Apa vitt ki minket a reptérre, ahol 2 órát sorakoztunk, amíg felkerültünk a repülőre és 11 után pár perccel már az angliai Heathrow-n voltunk.
- Keressük meg a fiukat! - ajánlotta fel Zoe, én meg szórakozottan bólintottam
Vagy egy fél órája kerestük már őket, amikor valaki hátolról elkapott és megpörgetett. Ismerős volt,nagyon ismerős, Liam mindig ezt csinálta, akkor ez nem lehet más mint,
-Liam!!! Engedj el!!- kiáltottam, mire elengedett és szorosan megölelt.
- Hiányoztál, No! Áh és ott a barátnőd?- mutatott a mögöttem zavartan áldogálló Zoera.
- Igen, ő ott Zoe Sand!
- Sziasztok!
- Szia, de Norah nekünk nem is köszönsz? - mondták a többiek felháborodva
- De köszönök, szia Lou, Hazza, Niall és Zayn, hiányoztatok...
- Te is hiányoztál nekünk, jó hogy itt vagytok… - mondta Lou, amitől elolvadtam
- Nem kéne mennünk? - szólt Niall is
- De, de kéne
- Akkor menjünk, mondd csak Zoe vihetem a cuccod?- kérdezte Harry Zoe-t mire a barátnőm szépen elvörösödött...
- Biztos vinni akarod? Jó nehéz
- Persze, add csak ide - mondta Hazza, majd elvettek a táskát és elindultak
- Úgy látom, ők ellesznek egy darabid... De mesélj, mi van veled mostanában? - kérdezett Lou
- Semmi különös, és veled?
- Semmi, szakítottam Elanorral és azóta magányosan tengődöm, de most, hogy itt vagy és a mi házunkban fogsz lakni legalább, lesz kivel beszélgetnem, ne mintha Hazzával nem lehetne, de amint látom, most nagyon lefoglalja Zoe..
Az, hogy Lounál és Harrynél fogok lakni mellbevágott, de úgy hogy elbuktam az egyik zsinórban és egy nagyot hasaltam a földön... Louis felém hajolt és felsegített, olyan aranyos volt aggódó arccal.
- Jól vagy? - kérdezte
- Persze, semmi bajom, de tényleg nálatok fogunk lakni?
- Aha, tudod, nálunk van a legtöbb hely, és így úgy döntöttünk, hogy nálunk lesz a legjobb helyetek... Mit szólsz?
- Örülök...- mondtam közönyösen, de belül felbírtam volna robbanni, közben megérkeztünk a kocsihoz, mindenki bepréselődött és elindultunk Harryék lakása felé. Út közben nem volt alkalmunk beszélgetni, mindenki csak bámult ki a fejéből, azonban mikor  megérkeztünk és bevittük a csomagokat Lou egy igen érdekes kérdéssel állt elő:
- Norah, nem aludnál az én szobámban, velem?

Ha elolvastad írj véleményt :)

1 megjegyzés: