2012. július 25., szerda

10.fejezet - Az esküvői ruha


 

            Új fejezet! Bocsi a kihagyásért, de nem volt időm írni, meg egy kicsit el is akadtam, de most újra itt van :D Komikat kérek szépen! Jó olvasást!




       








-  Louis-t megtámadták a répák!- újságolta el Harry, amikor beesett az ajtón.
-          Miiiii? – ugrottam fel
-          Aha, Liam, meg Niall elbújtak az asztal mögött, és mikor bementem a konyhába megdobáltak répával.  – mondta röhögve Lou is.
Mint azt később megtudtam a drága unokatesóm, meg Niall csak poénból csinálták, hogy Louis, ne legyen annyira oda a répáért. A következő nap múlva, anya meg Zoe elrángattak, menyasszonyi ruhát venni. Nem volt hozzá sok kedvem, de hát muszáj volt, mert már csak 3 hét volt az esküvőig, amikor hivatalosan is Mrs. Norah Tomlinson leszek. Több tucat boltot végigjártunk, és közben mindenkit kiborítottam. Na de kezdjük az elejéről.
-          Ennek túl mély a dekoltázsa. – véleményeztem a ruhát, amit anya először kiemelt.
-          Azért apáca sem vagyok! – replikáztam a másodiknál.
-          Ez azért nagyon rövid egy esküvőre, nem gondoljátok?
-          Ebben fel fogok bukni!
-          Ilyen vékony azért nem vagyok!
Így ment ez amíg Zoe meg nem elégelte.
-          NORAH EMMA PAYNE, EZT MOST FEJEZD BE, NAGYON IDEGESÍTESZ! – csattant fel Zoe
-          Hagyjad Zoe, azt hiszem Nori a tökéleteset keresi, majd te is megtudod, ha férjhez mész. – csitította anya.
Kb. a huszadik bolt környékén, megláttam a tökéletes ruhát. Fehér volt, a mellrészénél apró virágos minták voltak, a mellrész alatt egy türkizkék „öv”, a szoknyán is volt egy kis minta, egyszóval tökéletes volt. Nem gondoltam, volna, hogy találok olyan menyasszonyi ruhát, amiben kék is van, de ez felülmúlta minden képzeletemet. Álomszép volt, és anyáék szerint nagyon jól állt rajtam. Kaptam hozzá még egy nagyon hosszú fátylat is, bár nem kértem. Mikor hazaértünk Louis egyből letámadott, és felhívott a szobánkba.
-          Na, milyen ruhád lesz? – kérdezte pajkosan vigyorogva.
-          Nem árulom el! – nyújtottam rá a nyelvem.
-          Gonosz vagy! – puszilt meg
-          Kik legyenek a koszorúslányok? – tereltem el a témát.
-          Hát, gondolom, Zoe mindenképp, meg a tesóim.
-          Benne vagyok, de az 5 koszorúslány nem lesz egy kicsit sok?
-          Nem tudok mit csinálni, megsértődnének, ha valakit is kihagynék. Majd hárman viszik a fátylad, a másik kettő meg hinti a rózsaszirmokat előtted. Így jó?
-          Tökéletes! – mosolyogtam, majd szenvedélyesen megcsókoltam, ő meg vissza, így ment ez, amíg Harry be nem nyitott, hogy kész a vacsora és a többiek is megérkeztek.
Vacsorára már megint pizza volt, és ezt voltam kedves Niallnak is kifejteni.
-          Miért van mindig pizza? – méltatlankodtam – Én már unom.
-          De mi nem! – felelték kórusban a fiúk, miközben egy nagyszelet pepperonis pizzát tömtek a szájukba.
-          Mit szólnátok, hogyha este elmennénk a moziba? – kérdezte Zayn mikor mindenki befejezte az evést.
-          Benne vagyok! – mondtam, és ezzel mindenki egyetértett.
1 óra múlva elmentünk közeli moziba, de nem hiszem, hogy valaki is figyelt a filmre, mivel Danielle és Perrie is jött.  Danielle Liam barátnője, Perrie meg Zayn-é.  Maximum Niall figyelt, de ő meg a kajával volt elfoglalva. Én személy szerint Lou-nak dőlve és a kezét fogva néztem a filmet, de nagyon nem fogtam fel, hogy miről szól.  Szerintem ezzel Zoe is így volt, mert amint láttam, ő is el volt foglalva Harryvel.  Mikor vége lett a filmnek, mindannyian mentünk haza, vagyis Zoe, Harry, Louis és én mentünk a mi házunkba, a többiek meg az övékbe.  Azt még nem is említettem, hogy a fiukkal közös megegyezés alapján arra jutottunk, hogy az esküvő után nem költözünk el, hanem Hazzáékkal maradunk.  Amikor felértünk Lou-val a szobánkba akkor még elkezdtünk beszélgetni.
-          Mi lenne, ha meghívnád a tesóidat a hétvégére, hogy megbeszéljük a koszorúslány dolgot, meg elmenjünk ruhát venni? A szüleid is jöhetnének, eddig még nem is találkoztunk, csak telefonon beszéltünk.
-          És, ha mi mennénk el Doncasterbe a hétvégére? – javasolta Lou
-          Nekem jó, de nincs semmi programotok a hétvégén?
-          Szerintem nincs, akkor holnap felhívom anyáékat, és ha nekik is jó, akkor pénteken utazunk. De most aludjunk.
-          Oké, jó éjszakát! – mondtam, majd adtam neki egy puszit, és pár perc múlva már aludtam is.
Másnap, utaztak haza anyáék, tehát korán keltem és kikísértem őket a reptérre, és megígértem, hogy még az esküvő előtt hazalátogatunk. Mire hazaértem, már Louis is lebeszélte a szüleivel a h 11étvégét. Zoe meg Harry egy kicsit csalódott volt, hogy itt hagyjuk őket egyedül a hétvégére, de biztos vagyok benne, hogy tudnak majd mit csinálni. Szerintem Hazzának már van is egy-két ötlete, tekintve, hogy milyen piszkos a fantáziája. A nap további részében az útra vásároltam Lou-val, másnap meg pakoltunk, mígnem felvirradt az utazás napja, és én teljes gyomorideggel keltem fel, hogy vajon, mit fognak hozzám szólni.

Norah esküvői ruhája

2 megjegyzés:

  1. Nemrég kezdtem el olvasni és nekem nagyon tetszik!!! :)<3 remélem hamarosan lesz új rész :D

    Vár nálam egy kis meglepetés, mert szerintem Te is hihetetlenül megérdemled!! ;)
    http://onedreamonedirection.blogspot.hu/

    pusziii <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D <3 Nagyon örülök, hogy tetszik :D
      nagyon-nagyon köszönöm, a díjat is :D
      <3 <3 puszi :D

      Törlés