2012. július 14., szombat

8. Fejezet - A születésnap



Nagyon, nagyon sajnálom, hogy nem hoztam részt, de nem volt internetünk, ln igazán akartam, de a technika közbeszólt. :(( Azért remélem a fejezet kárpótol titeket :) Jó olvasást, és komikat kérek szépen :D A következő fejezetnek már kész a fele, úgyhogy ha lesz net, akkor jövőhéten kapjátok, ha nem akkor nem tudom mikor.



*Norah szemszöge*

Másnap reggel, véget ért a kötelező szobafogságom, az viszont meglepett, hogy amikor felébredtem olyan 9 óra tájékán akkor Lou nem volt mellettem, de mindegy most már hivatalosan is 20 éves vagyok! Olyan jó érzés. Kíváncsian várom az ajándékaimat. Lementem a konyhába, ahol ott volt az összes fiú, meg Zoe. Gondoltam, hogy azért vannak itt, hogy felköszöntsenek.
-          Sziasztok! – köszöntem
-          Szia! – köszöntek vissza.
-          Mit kérsz reggelire? – kérdezte Liam
-          Van müzli, pizza, tojás, választhatsz! – sorolta a menüt Niall.
-          Müzli jó lesz! – válaszoltam mosolyogva, az hitem ez egy szülinapi kívánságműsor, de tévedtem a nap további részében szó sem esett a szülinapomról.
A napot a Buckingham palota megnézésére szenteltük, mert most éppen látogatható volt, ugyanis a királynő nem tartózkodott otthon, hanem Gyémántjubileumi turnén volt. Nagyon szép volt maga a palota, meg a kertje is, de valahogy nem tudtam erre gondolni. Elfelejtették volna a szülinapomat? Mikor visszaértünk olyan 5 óra tájékán a házunkba, Louis előhozakodott egy kérdéssel.
-          Eljössz velem a parkunkba? – kérdezte mosolyogva
-          Persze! – válaszoltam, majd, hogy nyomatékosítsam megcsókoltam.
Biztos most kapom meg az ajándékomat! Nem kell nekem  nagy dolog, beérem én kicsivel is. 6 óra fele indultunk el, Lou egy farmert, meg egy kék csíkos pólót vett föl, rajtam egy kék telitalpú szandál, egy virágos póló, egy farmerszoknya volt, és a kezemben vittem a pulcsimat, ki tudja mikor lehet rá szükség.  Mikor odaértünk, leültünk egy padra a kis tó mellett, mikor Louis azt mondta, hogy csukjam be a szemem és gondoljak valami szépre, de ki ne nyissam a szemem addig, amíg nem szól.
-          Kinyithatod! – szólt pár perccel később.
Kinyitottam, és azt láttam, hogy előttem térdel egy ékszeres dobozzal a kezében. Kellett nekem ajándék mi? Egyébként nagyon megható volt, és nagyon meglepődtem.
-          Norah Emma Payne megtisztelnél azzal, hogy a feleségem leszel? – kérdezte mosolyogva, majd felpattintotta a doboz tetejét, amiben egy gyönyörű szép zafírral ékesített gyűrű feküdt. Először alig tudtam megszólalni, csak hápogtam, de amikor magamhoz tértem a nyakába ugrottam.
-          Igen, igen, igen, leszek a feleséged! – mondtam majd megcsókoltam,
-          Köszönöm- suttogta mosolyogva, mikor szétváltunk, és felhúzta az ujjamra a gyűrűt, ami most már örökre az enyém volt. Újra megöleltem, de ez azonban nem tartott sokáig, mert hirtelen ezer lámpás gyulladt ki, és ott álltak a barátaim, meg a SZÜLEIM??
-          BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT NORAH! – kiabálták
-          Úristen – suttogtam Lounak, aki csak mosolygott.
Elengedtem a vőlegényemet (de furcsa így nevezni), és odaszaladtam a szüleimhez.
-          Boldog szülinapot, kicsim! – mondta anya, amikor megöletem
-          Felnőtt a lányunk! – mosolygott apa is, de láttam, hogy könnyek csillognak a szemében.
-          Tőlünk, majd a menyasszonyi ruhád lesz az ajándékod! – mondta anya.
-          Ti tudtátok? – csattantam föl
-          Igen, Louis felhívott minket. De most menj, a többieknek is köszönd meg.
Odaszaladtam a fiukhoz, mindenki gratulált, megölelt, megpuszilt.
-          Üdv a családban! – mondta vigyorogva Hazza – tessék itt az ajándékod! – nyújtott át egy ezüst csomagolópapírba bújtatott csomagot Harry. Kíváncsian téptem szét a csomagolást.
-          Egy Blackberry! – ujjongtam – Köszönöm! – öleltem meg – Nagyon tetszik!
Harry erre csak mosolygott. Utána Liam következett. Tőle egy gyönyörű szép egybe részes bordó koktélruhát kaptam, aminek a mellrészénél narancssárga minta volt, de nagyon szép volt, és tudtam, hogy menyecsketáncra szánja. Őt is jó szorosan megölelgettem.  Nialltól egy a Blackberryhez való kék-fehér tokot kaptam, ami apró Swarowski- kristályokkal volt díszítve. Zayntől, meg egy hatalmas nagy álló tükröt kaptam, aminek antik hatású virágos kerete volt, de ez is nagyon szép és hasznos ajándék. Zoetól, egy pár csillogó ezüst  magas sarkú cipőt kaptam, amiről lerítt, hogy az esküvői ruhámhoz szánja, de azért ennek is nagyon örültem. Ez volt életem legszebb estéje! Louis-val folyamatosan együtt voltunk, és a fiúk valahonnan egy magnót is kerítettek, így vagy egy órán át táncoltunk a vőlegényemmel (!). Éjfélkor Zayn tűzijátékot lőtt föl a tiszteletemre, a fiúk meg elénekelték nekem a Moments-et, meg a More Than This-t.
-          Igyunk a leendő Norah Tomlinsonra! – mondott pohárköszöntőt Hazza, én meg mosolyogva néztem Loura, akiről sugárzott a büszkeség.
3- kor mentünk haza, és Louis-val szabályszerűen bedőltünk az ágyba, de aznap este mind a ketten egymásról álmodtunk.

Zoe ajándéka :

















Liam ajándéka:

2 megjegyzés:

  1. Bárcsak én lehetnék a kövi Mrs.Tomlinson..nagyon jó lett siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  2. Ez annyira jó :D Imádom :)) siess a kövivel ♥ Mrs.Tomlinson :DD én az akarok lenni xD♥

    VálaszTörlés