2012. július 1., vasárnap

5. fejezet - A dedikálás 1. rész




-          Gyertek ki, mert ég a fél konyha! – kiabált be Harry és Louis.
-           Vajon mit csináltak már megint? – forgattam meg a szemem, kinyitottam az ajtót, de már nem voltak ott, gyorsan leszaladtam a konyhába, ahol nem volt semmilyen tűz, hanem egy finom spagetti, vár az asztalon 4 személyre megterítve. Mögöttem egy kicsit később felbukkant Zoe is, de a fiúk még mindig nem voltak sehol. Ekkor valaki átkarolta a derekam.
-          Na tetszik? – kérdezte mosolyogva Lou.
-          Nagyon. Mit csináltam, hogy ezt érdemlem?
-          Semmit, de Harryvel úgy gondoltuk megérdemlitek.
-          Én főztem! – szólt bele Harry – Mivel a drágalátos barátod, majdnem odaégette a tésztát.
-          Ne kötekedj Hazza, tudod, hogy nem konyítok a főzéshez!
-          Tudom, ezért lakunk együtt, és ezért szeretlek és annyira.
-          Én is szeretlek Hazza!
-          Akkor ránk itt már nincs szükség! Enyelegjetek egyedül! – mondta Zoe, és ezzel én is egyet értettem.
-          Ne menjetek, gyertek inkább, együk meg. - ajánlották kiskutya szemekkel.
Ezeknek a szemeknek nem lehetett ellenállni, ezért leültünk melléjük, és békésen megettük az ínycsiklandozó ételt, amit a szakács Harry főzött nekünk. Bár azt még mindig nem értem, hogy miért csinálták, biztos, hogy terveznek valamit és ezzel akarnak minket lekenyerezni. Miután befejeztük, Louisval felmentünk a szobánkba, de azonban amikor becsukódott mögöttünk az ajtó, akkor Lou elkapott és szenvedélyesen megcsókolt. Még jó, hogy fogott, mert egyébként összeestem volna. Louis lassan elkezdett velem az ágy fele araszolni. Tudtam, hogy kar valamit, de én még nem éreztem magam késznek erre. Mikor letett az ágyra és meg akart csókolni, akkor eltoltam magamtól.
-          Még ne!- suttogtam félve, féltem, hogy azért, mert nem karok lefeküdni vele, eltol magától.
-          Ne félj, nem hagylak el azért, mert nem akarod még, én tudok várni, és várni is fogok rád. – találta ki a gondolataimat Louis.
-          Köszönöm! Szeretlek Louis William Tomlinson! – mondtam ki azt a 8 betűből és 3 szótagból álló szót, amely az egyik legszebb és legfontosabb szó az életben. Louison látszott, hogy meghatódott.
-          Én is szeretlek Norah Emma Payne! – válaszolt elérzékenyülve és elkezdett énekelni.

Shut the door,
Turn the light off,
I wanna be with you,
I wanna feel you love
I wanna lay beside you,
I cannot hide this even thoug, I try
Heart beats harder,
Time escapes me,
Trembling hands touch skin,
It makes this harder,
And the tears stream down my face

Itt kapcsolódtam be én.

If we could only have this life,
For one more day,
If we colud only turn back time,

Együtt:

You know I’ll be,
Your life, your voice, your reason to be,
My love, my heart

-          Tudtad, hogy nagyon jó hangod van?- szakította félbe Lou az éneklésünket.
-          Igen, de nem szoktam énekelni.
-          Rosszul teszed! Holnap a dedikáláson énekelnél velünk, mert általában egy dalt szoktunk a végén énekelni.
-          Ha a fiúk belemennek akkor ige, és ha a rajongók sem próbálnak majd megölni.
-          Ne félj, nem engedem, hogy megöljenek, sokat érsz te nekem. – jelentette ki majd megcsókolt. Egymás karjaiban aludtunk el, mint mindig, olyan jó érzés volt.
Másnap majdnem ugyanabban a pózban ébredtünk fel tökéletesen egyszerre, mint amilyenben elaludtunk este. Egészen addig boldog is voltam, míg eszembe nem jutott, hogy milyen nap van. Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak szólni a rajongók a kapcsolatunkhoz, na meg persze a Hazzáékéhoz.
Éppen, ki akartam kelni a ágyból, mikor két erős kar fonódott a derekamra, és visszahúzott.
-          Nem szökünk! – vigyorgott rám a répaherceg.
-          Naaa, de mennem kell készülődni, már fél 9 van és a kisbusz 10-re jön értünk, és még reggelizni is kéne.
-          Te így is jól nézel ki! – nézett végig rajtam mosolyogva.
Mikor 10 perc múlva sikerült meggyőznöm, hogy igenis mennünk kéne, akkor lementük, vagyis inkább leszaladtunk reggelizni, utána meg nem tudtam eldönteni, hogy mibe menjek, így hát kikértem Lou véleményét, ami mint később kiderült nem volt olyan jó ötlet. A szerelmem percekig válogatott a ruháim között, mígnem kiemelt egy fehér csipkeruhát, ami alig takart valamit, és majdhogynem átlátszó volt. Látszott rajta, hogy büszke arra, amit talált.
-          Na ne! Ebbe menjek, amikor bejelentjük a kapcsolatunkat? Szimplán kurvának néznének. – hördültem föl, cseppet sem nőiesen
-          Lehet, hogy igazad van. – sóhajtott fel Louis.
-          Nem lehet, hanem biztos.
A következő ruhadarab amit kielemelt  Tommo az egy pánt nélküli virágos minituha volt, amit aztán egy barna övvel dobtam föl.

 Mikor Lou is elkészült ( a szokásos piros nadrágját, fehér pólót, meg a pántokat[braces] vette föl.)
Lementünk a konyhába ahol, már ott toporgott Harry és Zoe.
-          Hol voltatok? – támadt le minket Zoe – Mindjárt itt az autó.
-          Majd elmondom! – suttogtam neki oda magyarul, hogy a fiúk ne értsék - A szobánkban készülődtünk. – válaszoltam immár angolul.
Hamarosan megjött a busz, amiben már ott ültek a többiek, és elindultunk a dedikálásra, ami a Hyde parkban volt. A fiúknak ez lesz az első szabad téren tartott dedikálásuk, és nagyon izgulnak, de persze más miatt is. Úgy terveztük, hogy a fiúk először egy fél óráig dedikálnak, csak hogy megnyugodjon a nép, utána pedig bejelentjük. nagyon hamar eltelt az a fél óra, és már hallottuk is ahogy Lou elkezd beszélni.
-          És most szeretnénk nektek Harryvel bemutatni valakiket! Gyertek ide! – szólított minket, mi meg elindultunk a végzetünk felé, mielőtt felmentünk volna Zoeval még egyszer mindentudóan, és aggódóan összenéztünk, eztán meg már mosolyogva mentünk föl a „színpadra”.
-          Szeretném bemutatni nektek a barátnőmet Norah Emma Payne-t aki Liamnek az unokatesója is. – mutatott be Lou a sok fannak, de közben erősen szorította a kezem, hogy bíztasson.
-          A másik lány meg az én barátnőm Zoe Sand, Norah útitársa és legjobb barátja. – informálta a rajongókat Harry is.
Ekkor csókolt meg engem a nyilvánosság előtt Louis először, de ahogy láttam Zoeékkal is ez volt a helyzet. mikor szétváltunk, láttuk, hogy egy feldühödött rajongó jön fel a színpadra.


A következő fejezet valamikor a jövő hét végén várható, mert eddig volt előre megírva. Szeretnék kommenteket látni, olyan jól esnek :))

4 megjegyzés:

  1. *feldühödött rajongó = Eleanor hahahaha*

    Most már tényleg kezdek kíváncsi lenni, mert innen én se tudom, mi fog történni :) Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Azta...most már nagyon kiváncsi vagyok..lehet abban valami h Eleonor lesz az..de még kitudja::Dvárom a kövit siess:D

    VálaszTörlés
  3. komolyan ?? itt hagyod abba..te szivatsz minket xD :DD(csak vicc)
    Amúgy nagyon jó lett imádom a blogodat:D siess a kövivel :D

    VálaszTörlés